vrijdag 30 oktober 2009



Van een productieve week kan ik niet spreken, maar ik ben wel met heel veel passie lui geweest. Soms zijn er dagen, weken, dat je bed er nou eenmaal aantrekkelijker uitziet dan de gehele grauwe buitenwereld. & daar bovenop komt nog dat mijn pc me om het kwartier verlaat, om met een paar krijsen, gillen, gevolgd door een verkwikkende strijd met het stopcontact weer voor even tot leven te komen. 'Afscheid nemen bestaat niet' Nou, ik ben deze week van mening veranderd. Ik geloof dat een mac me goed zal staan! Mijn bankrekening iets minder, maar laten we net doen alsof het woord crisis iets van voor de oorlog is.

Op de wc kreeg ik trouwens net een vloed van inspiratie over me heen, laat dit moment blijven dacht ik. Maar voor ik mijn broek op trok was het met de noorderzon vertrokken. & dan moet ik Zo hard mijn best doen om te zeggen; Het leven is wel leuk! Want soms is het gewoon Klote met een grote K!

Geen opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Ik vind dat alles moet kunnen enzo, en doe lekker wat je niet laten kunt, maar niet in het echt natuurlijk!